Дан толерацније у дому ученика „Петар Драпшин“ обележен је занимљивим активностима. С обзиром да су старији и млађи ученици, због тренутне епидемиолошке ситуације наизменично у дому, активности су биле организоване за обе групе. Старији ученици имали су прилику да погледају едукативни материјал под називом „Негуј толеранцију- крени од себе“, „Толеранција – шта заправо значи“, као и два кратка филма под покровитељством Уницеф-а о толеранцији и дискриминацији. Након сваког видео записа ученици су били у прилици да развију дискусију на тему толеранције, предрасуда, стереотипа. Ученици су разменили ставове и мишљења о постојању толеранције у вршњачкој гупи, о томе шта она јесте а шта није, који су узроци њеног непостојања код људи, шта можемо учинити да бисмо били толерантнији итд. Ученици се нису у свим ставовима слагали, али су прихватили постојање другачијег мишљења (што и јесте суштина толеранције).
Млађа група ученика присуствовала је радионици која је имала за циљ превенцију нежељеног понашања, као и развијање свести о постојању предрасуда и стереотипа у међуљудским односима у свакодневном животу. Кроз централну активност радионице ученици су долазили до закључка да на основу малог броја информација које имамо, без сагледавања целокупне слике, не треба доносити закључке о особи. Развили су свест о томе да се врло лако може погрешити у процени када се просуђује на основу човекове спољашњости, новца који има, језика којим говори, вери којој припада. Након обрађене активности одгледали смо припремљен едукативни материјал, који је на упечатљив начин, надамо се, помогао ученицима да разумеју важност толеранције, емпатије и међусобног прихватања, као и негативне ефекте предрасуда.
У холу дома постављена је Кутија лепих порука. Ученици су били позвани да у кутију убацују поруке са својим тумачењем речи толеранција, љубазност, дечија права, као и да пошаљу поруку подршке онима којима је, у овом времену епидемије вируса Корона, подршка потребна. Од порука наших ученика креиран је пано, који ће бити постављен у холу дома.